Translate

۷/۱۰/۱۳۹۲

وضعیت آب شرب در تاج آباد

 پنج سال از آغاز پروژه آبرسانی روستای تاج آباد پایین می گذرد و مبلغی نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه این پروژه شده اما دریغ از نتیجه، ابتدا برای تکمیل پروژه شرکت آب و فاضلاب شهرستان بهار خریداری و نصب کنتور آب را از اهالی می خواست که اکنون بیش از 80 درصد اهالی کنتور و انشعاب را - که اکنون به قیمت 350000 تومان به فروش می رسد - تهیه و نصب کرده اند اما به دلایلی همچنان طرح نیمه کاره رها شده است.
  قسمتی از شبکه آبرسانی روستا به خاطر شبکه گذاری شرکت گاز آسیب دید و از آنجا که آبرسانی روستا کامل نشد پیمانکار شرکت گاز از تعمیر شبکه هم سر باز زد - باور کنید در نبود سازمان مدیریت اینها از بدیهیات پاکترین دولت تمام قرون و اعصار بودند! - دسته ای از هم روستاییان هم به خاطر اینکه در نقاطی از شبکه آب قرار دارند که بیشترین زمان را برای بهره برداری در اختیار دارند از خرید انشعاب خودداری می کنند و یک سوم آب شبکه را مضمحل می کنند که در دو هفته گذشته، شبکه آب و فاضلاب شهرستان را تحت فشار گذاشته ایم تا برای این دسته از متخلفین چاره اندیشی کند. بخش مهمی از مدیریت و پرسنل اداره هم که به کلی از فلسفه وجودی این اداره بی اطلاعند!
  اکنون همچنان همولایتی هایم برای تامین بیست یا سی لیتر آب شرب مجبورند مسافتی از 500 تا 1000 متر را برای رسیدن به شیرفلکه آب یا قنات را بپیمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر