Translate

۶/۳۱/۱۳۹۳

لبخند و احترام به جای برگه‌ی جریمه و باتوم

    نامش محمدرضاست قبل از اینکه در چهارراه خواجه رشید پل روگذر ساخته شود ترافیک متراکمی وجود داشت. مدتها محل خدمتش همین چهارراه بود برای همه‌ی رانندگان احترام می گرفت و برای رهگذران هم. دفترچه‌ی جریمه هرگز از جیبش خارج نمی‌شد و اهالی شهر همدان همه هم او را می شناسند و دوستش دارند و به خاطر احترام ایشان هم اگر هست مقررات را رعایت می کردند. نماد یک پلیس محترم و آموزش دهنده قانون و احترام است. هیچ راننده‌ای خودش را از او پنهان نمی‌کرد بلکه دستی برایش تکان می‌داد. با آن چهره‌ی متبسم و احترام‌های جدی‌اش انرژی مثبت می‌داد.
   چند روز پیش از چهارراه سعیده عبور کردیم ‌چهارراه شلوغی است محل ماموریت سروان محمدرضا هیکل است. رفتم و از ایشان اجازه گرفتم تا تصویر بگیرم با همان گرمی و حرارت تشکر کرد و اجازه را با یک احترام نظامی صادر کرد.
  این پلیس نازنین هرگز فحش نمی‌شنود و به جای آن وقتی که راهنمایی و رانندگی همدان با سیل پیام‌های تقدیرآمیز مردم روبرو شد یک درجه‌ی تشویقی هم گرفت. نوش جانش.
  هربار که ایشان را می‌بینم یاد پلیس‌های خوش‌برخورد و رفتار احترام‌آمیز پلیس کردستان عراق می‌افتم و آرزو می‌کنم ای‌کاش این اخلاق همه پلیس‌های ما باشد.








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر