Translate

۱۰/۱۶/۱۳۹۲

دومین جلسه مشاوران شورا روستا

  دومین جلسه شورای مشورتی تاج آباد برگزار شد.
  سعی کردم در این جلسه تنها بر مبنای پیشنهادات حاضرین جلسه را پیش ببرم اما از استقبال کم گله مند بودم.
 تعداد مدعوین 85 نفر 
 تعداد حاضرین 25 نفر
سه نفر از اعضای شورا هم جزو غایبین بودند.
 سعی کردم بر اساس آموخته هایی که از کارگاه آموزش مشارکت محلی آموخته بودم جلسه را کارگاهی برگزار کنم. این کارگاه توسط خانم پاکزادمنش و آقای نوری نشاط به مدت دو روز در تهران برگزار شد و من و هاجر نیز دعوت بودیم. از حاضرین در جلسه خواستم تا افق ده ساله روستا را پیش بینی کنند و بگویند در ده سال آینده روستا را چگونه تجسم می کنند.
تمام پیشنهادها را نوشتم تا به کمک باقی اعضای شورا و دهیار بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.به زودی گزارش مفصل آنرا خواهم نوشت.

    یکی از جوانهای حاضر در جلسه در انتقاد از شیوه نمک پاشی انجام گرفته در روستا؛ وقت زیادی را گرفت و مرتب بر خواسته خود هم اصرار داشت تا جایی که باقی حاضرین مجبور شدند - به صورت مسالمت جویانه ای - او را ساکت کنند.
  به هر حال کیف جلسه قبلی را نداشت نه کیف اش را و نه کیفیت اش را
 آقای نشاط می گفت این گونه جلسات اگر قرار است کارگاهی برگزار شود بایستی کمتر از 15 نفر باشد. 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر